Szukaj na tym blogu

6/28/2015

HOLYDAY


Hejka ! Przychodzę do was po tak długiej przerwie, jak wiecie byłam w tym czasie w Italy.
Dzisiaj mam dla was pierwszego posta z sesją zrobioną właśnie tam. Ogólnie teraz przez cały lipiec będą właśnie sesje z tego wyjazdu. Cały pobyt tam bardzo się udał szkoda tylko że był tak krótki. Teraz w sobotę jadę nad polskie morze bardzo dawno  nad nim nie byłam. Tym wyjazdem zaczynam wakacje. A jak wy je zaczynacie ?














                                                             SUKIENKA-New Yorker
                                                             BUTY-CzasNaButy.pl
                                                             OKULARY-House

35 komentarzy:

  1. Nie mam na razie żadnych planów
    ale nad może też chętnie bym pojechała :)
    śliczne zdjęcia, mega pozytywne i ciepłe :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą piosenkę! btw super sukienka :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful :) The dress is awesome! :)

    Kapege life moments :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę udanego pobytu nad morzem! :)
    Masz najlepsze buty *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)))) Twój desing jest przepiękny. Serdecznie zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia, zazdroszcze wyjazdu :D. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe tło, idealnie podkreśla Twoją stylizację, szczególnie sukienkę. :) a Włochy są świetne, sama jestem w nich zakochana i pewnie jeszcze nie raz tam pojadę. :) a wyjazdu nad morze zazdroszczę, sama chętnie też bym tak zaczęła wakacje, chociaż nie narzekam aż tak bardzo, bo w góry jedziemy z chłopakiem w czwartek. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu! Bardzo chciałabym tam pojechać, to moje marzenie. Zdjęcia świetne a stylizacja cudna!

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;)

    Zapraszam na nowy post
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. A buty są mega!!!
    http://bxrmadeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej nominowałam Cię do LBA :) Więcej informacji tutaj : http://ff-fabfashion.blogspot.com/2015/06/zakonczenie-roku-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog :) ciekawy post :* zapraszam do mnie stylled.blogspot.com może obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, śliczne zdjęcia :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne wakacyjne zdjęcia! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Na razie w planach mam Węgry albo morze Bałtyckie ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://elisbloggerka.blogspot.com/?m=0
    Wspólna obserwacja? Ja już Cię obserwuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Super klimat na zdjęciach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam na razie planów.
    Śliczne sandałki :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czemu jesteś taka piękna? haha :D
    zapraszam do siebie na mały konkurs:) --> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, mają w sobie taki wakacyjny klimat :)

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie!. Zazdroszczę! :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  24. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO ZABAWY :)) WSZYSTKO OPISANE JEST W NASZYM POŚCIE
    http://palaania.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy miły komentarz , za każde obserwowanie odwdzięczam się ! Zakaz kopiowania zdjęć i treści na blogu !